۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۷۶۰۹
امام جمعه شهر اردل؛

حضور پرشکوه اردل در انتخابات پاسخ دندان‌شکني به دشمنان است

امام جمعه شهر اردل گفت:مردم بابصيرت شهرستان اردل امروز با حضور با شکوه خود در انتخابات ثابت کردند که عاشق ولايت هستند و پاسخ دندان‌شکني به دشمنان دادند.
حضور پرشکوه اردل در انتخابات پاسخ دندان‌شکني به دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر رادل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل گفت: آنچه که امروز مهم تلقي مي‌شود، حضور مردم در صحنه انتخابات است.

سلمان‌پور اظهارکرد: مردم با بصيرت شهرستان اردل امروز باحضور باشکوه خود در انتخابات ثابت کردند که عاشق ولايت هستند و پاسخ دندان‌شکني به دشمنان دادند.

وي با اشاره به اينکه کانديداها در حد توان خود را معرفي کردند افزود: معيارها براي انتخاب فرد اصلح همان مسائلي است که توسط مقام معظم رهبري، دل‌سوزان نظام و صاحب‌نظران اعلام شده است.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: افرادي که توسط شوراي نگهبان تأييد شدند داراي صلاحيت نسبي هستند و مردم بايد فرد اصلح را براي حضور در مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان انتخاب کنند.

سلمان‌پور با اشاره به گراميداشت ۸ اسفند روز امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي گفت: اين هفته فرصت مناسبي است تا باورهاي ديني و اعتقادي دانش‌آموزان بيشتر تقويت شود.

وي افزود: تربيت دانش‌آموزاني سالم و آشنا به مسائل فرهنگ اسلامي و ديني بسيار اهميت دارد که مربيان پرورشي در مدارس بايد همه تلاش خود را براي انتقال اين فرهنگ به نسل جديد در مقاطع مختلف تحصيلي انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۱۰

27 Dec 2019